Friday, January 4, 2013

O minunata carte de inceput de an

De pe Humanitas
Am savurat cartea asta - am inceput-o pe 29 decembrie, am citit mai bine de trei sferturi in 3 zile si apoi sfarsitul l-am lungit cat am putut eu de mult - adica doar azi am terminat-o. O am de ceva timp in biblioteca, dar abia pe sfarsit de an i-a venit randul - am cumparat-o nestiind nimic despre ea, doar ca a luat  premiul Pulitzer in 1995 - deci face parte din damblaua mea cu cartile de Pulitzer. Mi-a placut, da, cu adevarat - mult de tot. Deja este data Corinei si sunt curioasa sa vad daca si ei ii va face aceeasi placere sa o citeasca. Am stat langa Daisy Goodwill zilele astea si m-am intristat cand a trebuit sa inchid cartea, cand a trebuit sa plec din lumea ei. Cartea se numeste Jurnal in piatra - este scrisa de Carol Shields - si a aparut la noi la Humanitas - Raftul Denisei - o colectie grozava de carti - nu cred sa fi citit vreuna care sa ma fi dezamagit. (poate doar Drumul - deCormac McCarthy - dar este - evident, o chestiune de afinitati) Nu cred sa mai fie ceva de Carol Shields tradus in romaneste, dar mai scotocesc netul.

No comments:

Post a Comment